Friday, February 18, 2011

Alice Cooper - Billion Dollar Babies (1973)



No voi hyvänen aika sentään! Olen ollut jonkinlainen toisen aallon Alice C fani, koska olen aina pitänyt erittäin paljon hänen kappaleestaan Hello Hooray. Nyt sitten yhtäkkiä ymmärränkin, että kappale ei ole ollenkaan Cooperin omia biisejä, vaan jonkun herran nimeltä Rolf Kempf. Alice Cooperin hienoin kappale, jonka perusteella olen hyväksynyt hänet, onkin jonkun saksalaisen säveltämä! No toisaalta, en ole kuullut sitä kenenkään muun esittämänä, joten Alice Cooperin esittämänä se on hänen parasta antiaan ja sillä hyvä. Ps. Mukava tutustua sinuun mr. R. Kempf.
Tämä on kyllä outoa: noin vuonna 1974 kuuntelin kaverilla tätä albumia silloin tällöin ja mieleen jäi ainoastaan "Hello Hooray", joka on hyvä biisi. Tuon jälkeen olen pitänyt Cooperia mukana jonkinmoisessa arvoasteikossa ja nyt minulle tämän albumin tänään ostettuani ymmärrän että se ei nole miehen oma kappale. So?

No comments:

Post a Comment